Insurgency: Sandstorm - Biker Gear Set
Bu eşyalar, satın alım sonrası anında açılır ve diğer kozmetik ekipman parçalarıyla birleştirilebilir. Eşyalar, oyun içinde ana menüden erişilebilen Customize menüsünden kullanılabilir.