Insurgency: Sandstorm - Black Powder Silah Kaplaması Seti
Siyah her şeye yakışır! Security ekibi için Black Powder Silah Kaplaması Seti sayesinde artık bunu kanıtlayabilirsin. Bu kaplamalar altı farklı silaha uygulanabilir.