Insurgency: Sandstorm – Zestaw skórek broni „Bloodwood”
Rzuć się do walki i zasiej strach w sercach nieprzyjaciół dzięki zestawowi skórek broni „Bloodwood”. Skórki można zastosować do sześciu różnych broni.