Insurgency: Sandstorm - Bloodwood Silah Kaplama Seti
Bloodwood Silah Kaplama Seti ile çatışmaya hızla atıl ve düşmanlarına korku sal. Bu kaplama altı farklı silaha uygulanabilir.