Insurgency: Sandstorm – Pakiet zestawów Breachpoint
Utrzymaj przewagę terenu dzięki pakietowi zestawów Breachpoint składającemu się z wyposażenia premium i skórek broni.
Ten pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC Operation: Breachpoint w promocyjnej cenie. Pakiet zestawów Breachpoint jest zawarty w przepustce Year 4 Pass.