Insurgency: Sandstorm - Breachpoint Set Paketi
Seçkin ekipmanlar ve silah kaplamaları içeren Breachpoint Set Paketi'yle savaşı kazanma ihtimalini artır.
Bu paket, tüm Operation: Breachpoint DLC setlerine indirimli fiyattan erişim sağlar. Breachpoint DLC Paketi, Sene 4 Bileti'ne dahildir.