Insurgency: Sandstorm – Zestaw „Breakaway”
Staniesz do walki o porządek, czy może podążysz własną drogą? Kup zestaw „Breakaway” i otrzymaj wyjątkowy sprzęt oraz skórki broni ze wszystkich czterech pakietów DLC „Operation: Breakaway”.
Zestaw zapewnia dostęp do wszystkich czterech dodatków DLC „Operation: Breakaway” w zniżkowej cenie. Zestaw „Breakaway” jest częścią przepustki „Year 1” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.