Insurgency: Sandstorm – Zestaw sprzętu „Brute”
Zaatakuj więzienie, korzystając z zestawu sprzętu „Brute” dla oddziału Insurgents. Zestaw zawiera siedem różnych elementów stylu. Zestaw sprzętu „Brute” należy do zestawu „Glasshouse”.