Insurgency: Sandstorm - Canyon Weapon Skin Set
Kawal medan dan atasi musuh anda dengan Set Skin Senjata Canyon, ditempa khas untuk Security. Skin ini boleh digunakan pada enam jenis senjata berbeza.