Insurgency: Sandstorm – Canyon Weapon Skin Set
Kontroluj teren i zapewnij sobie przewagę ogniową na przeciwnikami, korzystając z zestawu skórek broni Canyon dla oddziału Security. Skórki można zastosować do sześciu różnych broni.