Insurgency: Sandstorm - Canyon Weapon Skin Set
Security için hazırlanmış Canyon Silah Kaplama Seti ile savaş alanını kontrol altına al ve düşmanlarına üstünlük kur. Bu kaplama altı farklı silaha uygulanabilir.