Insurgency: Sandstorm - Clear Sight Set Bundle
Gør dig klar til intens nærkamp med Clear Sight Set-pakken, der består af førsteklassesudstyr og nye våbenskins.
Denne pakke giver adgang til alle fire Operation: Clear Sight DLC-sæt til rabatpris. Clear Sight Set-pakken er inkluderet i Year 4 Pass.