Insurgency: Sandstorm - Clear Sight Set Bundle
Get ready for intense close-quarters action with the Clear Sight Set Bundle, featuring premium gear items and weapon skins.
This bundle gives access to all four Operation: Clear Sight DLC sets at a reduced price. The Clear Sight Set Bundle is included in the Year 4 Pass.