Insurgency: Sandstorm - Clear Sight Set Bundle
Bersiap sedia untuk aksi jarak dekat yang sengit dengan Pakej Set Clear Sight, menampilkan item peralatan premium dan skin senjata.
Pakej ini memberikan akses kepada keempat-empat set DLC Operation: Clear Sight pada harga yang lebih rendah. Pakej Set Clear Sight turut disertakan dalam Year 4 Pass.