Insurgency: Sandstorm – Clear Sight Set Bundle
Przygotuj się na ekscytujące starcia na krótkim dystansie dzięki pakietowi zestawów Clear Sight składającemu się z wyposażenia premium i skórek broni.
Ten pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC Operation: Clear Sight w promocyjnej cenie. Pakiet zestawów Clear Sight jest zawarty w przepustce Year 4 Pass.