Insurgency: Sandstorm - Cold Blood Set Bundle
This bundle gives you access to all four Operation: Cold Blood DLC sets at a reduced price. The Cold Blood Set Bundle is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.