Insurgency: Sandstorm – Zestaw „Cold Blood”
Zestaw zapewnia dostęp do wszystkich czterech dodatków DLC „Operation: Cold Blood” w zniżkowej cenie. Zestaw „Cold Blood” jest częścią przepustki „Year 1” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.