Insurgency: Sandstorm – Zestaw skórek broni „Damascus”
Zabijaj w wielkim stylu z zestawem skórek broni „Damascus” dla oddziału Insurgents. Te skórki można zastosować do sześciu różnych broni. Zestaw skórek broni „Damascus” należy do zestawu „Livewire”.