Insurgency: Sandstorm − Zestaw skórek broni Dusty
Nadaj swojemu arsenałowi autentyczności i wtop się w piaski pustyni dzięki zestawowi skórek broni Dusty. Skórki można zastosować do sześciu różnych broni.