Insurgency: Sandstorm – Zestaw „Exodus”
Zestaw zapewnia dostęp do wszystkich czterech dodatków DLC „Operation: Exodus” w zniżkowej cenie. Zestaw „Exodus” jest częścią przepustki „Year 1” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.