Insurgency: Sandstorm - Ücretsiz Hafta Sonu
"FPS çatışma oyunları için olağanüstü bir örnek verecek olsam bu kesinlikle Insurgency: Sandstorm olur"
Insurgency: Sandstorm; takım oyununa dayanan, taktiksel FPS tabanlı bir yakın mesafe çatışması ve görev odaklı çok oyunculu oyun tarzına sahiptir. Büyük bir çıkış yakalayan bağımsız FPS yapımı Insurgency'nin devamı niteliğindeki Sandstorm yeniden doğdu, geliştirildi, genişletildi ve her geçen gün daha da büyüyor. Yeteneğin hakkının verildiği ve takım çalışmasının zafer kazandırdığı modern savaş anlayışının gücünü hissedin. Ölümcül silahlar, hafif zırhlı saldırı araçları, yıkıcı ağır silahlar ve bu oyun türüne korku öğesini geri getiren HDR ses teknolojisinin bulunduğu sağlam bir çatışma deneyimine hazır olun.
Bir Insurgency oyununda ilk kez, karakterinizi çok çeşitli kıyafetler, üniformalar, aksesuarlar ve karakter sesleriyle özelleştirebilir ve tecrübenizi konuşturabilirsiniz. Takım çalışması yaparak ateş desteği alın, araçlara monte edilmiş makineli tüfeklerle düşmanlara saldırın ve küçük ölçekli, yüksek tempolu çekişmeli maçlarda kıyasıya rekabet edin. Düşmanlarınızı hareket kabiliyetinizle, mevzilenme başarınızla ve zekânızla alt etmek için yeni silahları ve yeni yükseltmeleri kullanın.
Insurgency'nin büyük beğeni toplayan atmosferik nişancı oyunu deneyimini sürdürmek için Sandstorm'da Unreal 4 motorunu kullandık ve bu sayede oyunun çetin yakın mesafe çatışma tarzını yepyeni bir gerçekçiliğe ulaştırdık. Yetenek hak ettiği başarıya ulaşır ve hayatta kalmak en büyük başarıdır. Her mermiyi hissedin ve her darbeden korkun.