Insurgency: Sandstorm – Zestaw sprzętu „Ghillie”
Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu i można je łączyć z innymi elementami ubioru. Aby je zastosować, należy przejść do sekcji Personalizuj w menu głównym. Ten dodatek DLC jest częścią przepustki „Year 1” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.