Insurgency: Sandstorm - Glasshouse Set Bundle
Take complete control over a prison break with the Glasshouse Set Bundle of premium gear items and weapon skins. The Glasshouse Set Bundle is included in the Year 2 Pass, and the Gold Edition.
Take complete control of a prison break with the Operation: Glasshouse Set Bundle of premium gear items and weapon skins.