Insurgency: Sandstorm – Gold Edition
Dostosuj swoich żołnierzy Security i Insurgent od stóp do głów dzięki skórkom i zestawom wyposażenia zawartym w przepustkach „Year 1 Pass” i „Year 2 Pass”!