Insurgency: Sandstorm – Zestaw sprzętu „Gray Man”
Zlikwiduj ich, nim Cię zauważą, z zestawem sprzętu „Gray Man” dla żołnierzy Insurgent. Zestaw zawiera cztery elementy ubioru. Zestaw sprzętu „Gray Man” wchodzi w skład pakietu „Praetorian”.