Insurgency: Sandstorm - Jezzail Weapon Skin Set
Jadikan setiap tembakan satu pernyataan dengan Set Skin Senjata Jezzail untuk Insurgents. Skin ini boleh digunakan pada enam jenis senjata berbeza.