Insurgency: Sandstorm - Livewire Set Bundle
One small oversight and it could all be over! Defend the site or lead your bomb squad in style, proving your technical skills with the Livewire Set Bundle of premium gear items and weapon skins.
This bundle gives access to all four Operation: Livewire DLC sets at a reduced price. The Livewire Set Bundle is included in the Year 2 Pass and the Gold Edition.