Insurgency: Sandstorm – Zestaw „Livewire”
Jeden błąd i będzie po wszystkim! Broń lokalizacji lub prowadź oddział saperów w wielkim stylu, pokazując swoje umiejętności techniczne z zestawem sprzętu premium i skórek broni „Livewire”.
Pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC „Operation: Livewire” w niższej cenie. Zestaw „Livewire” jest zawarty w „Year 2 Pass” i „Gold Edition”.