Insurgency: Sandstorm - Livewire Seti Paketi
Ufacık bir dikkatsizlikle her şey sona erebilir! Livewire Seti Paketi'ndeki özel donanım eşyaları ve silah kaplamalarıyla ister bölgeni savun ister tarzını yansıtarak bomba takımına liderlik et.