Insurgency: Sandstorm – Zestaw wyposażenia Mountain Nomad
Połącz wytrzymałość strojów nomadów i taktyczną sprawność sprzętu bojowego w zestawie wyposażenia Mountain Nomad dla oddziału Insurgents. W skład zestawu wchodzi pięć kosmetycznych elementów wyposażenia.