Insurgency: Sandstorm - Mountain Nomad Gear Seti
Göçebe kıyafetlerin dayanıklılığını ve savaş ekipmanının taktiksel becerisini Insurgent'lar için Mountain Nomad Gear Seti'yle birleştir.