Insurgency: Sandstorm – Zestaw wyposażenia Mountain Tactical
Weź udział w emocjonującej walce z zestawem wyposażenia Mountain Tactical dla oddziału Security! Przygotuj się i pokonaj wszelkie niedostępne tereny, które pojawią się na twojej drodze.