Insurgency: Sandstorm - Mountain Tactical Gear Seti
Security için Mountain Tactical Gear Seti'yle heyecan verici bir savaşa atıl! Ekipmanlarını kuşan ve önünde duran tüm zorlu bölgeleri fethet.