Insurgency: Sandstorm – Zestaw „Night Ops”
Kup zestaw „Night Ops” i wtop się w noc dzięki wyjątkowemu sprzętowi i skórkom broni.
Zestaw zapewnia dostęp do wszystkich czterech dodatków DLC „Operation: Nightfall” w zniżkowej cenie. Zestaw „Night Ops” jest częścią przepustki „Year 1” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.