Insurgency: Sandstorm - Night Raven Silah Kaplamaları
Night Raven Silah Kaplama Seti ile gölgelerin içinde kaybol ve düşmanlarını pusuya düşür. Bu kaplama altı farklı silaha uygulanabilir.