Insurgency: Sandstorm – Zestaw sprzętu „Nightstalker”
Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu i można je łączyć z innymi elementami ubioru. Aby dodać je do aktywnego wyposażenia, należy przejść do sekcji Personalizuj w głównym menu. Ten dodatek DLC jest częścią przepustki „Year 1 Pass” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.