Insurgency: Sandstorm - Onslaught Set Bundle
Get ready for an explosive new update in Insurgency: Sandstorm! Bring unmatched destruction to the battlefield and dominate your enemies with the Onslaught Set Bundle of premium gear items and weapon skins.
This bundle gives access to all four Operation: Onslaught DLC sets at a reduced price.