Insurgency: Sandstorm - Onslaught Set Paketi
Insurgency: Sandstorm'da bomba gibi bir güncellemeye hazır ol! Onslaught Set Paketi'yle seçkin ekipman eşyaları ve silah kaplamalarıyla savaş alanını yok et ve düşmanlarına hiç olmadığı kadar hükmet.
Bu paket, tüm Operation: Onslaught DLC setlerine indirimli fiyattan erişim sağlar.