Insurgency: Sandstorm – Pakiet zestawów Onslaught
Przygotuj się na wybuchową nową aktualizację w Insurgency: Sandstorm\! Sprowadź niezrównaną destrukcję na pole bitwy i zdominuj swoich wrogów dzięki pakietowi zestawów Onslaught, zawierającemu elementy wyposażenia premium i skórki broni.
Ten pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC Operation: Onslaught w promocyjnej cenie.