Insurgency: Sandstorm - Overrun Set Bundle
Gear up for wild firefights with the Overrun Set Bundle, featuring premium gear items and weapon skins.
This bundle gives access to all four Operation: Overrun DLC sets at a reduced price. The Overrun Set Bundle is included in the Year 3 Pass and the Ultimate Edition.