Insurgency: Sandstorm – Pakiet zestawów „Overrun”
Ten pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC „Operation: Overrun” w promocyjnej cenie. Pakiet zestawów „Overrun” jest zawarty w przepustce „Year 3 Pass” i edycji Ultimate Edition.