Insurgency: Sandstorm - Overrun Set Paketi
Seçkin ekipmanlar ve silah kaplamaları içeren Overrun Set Paketi'yle vahşi silahlı çatışmalar için teçhizatını kuşan. Bu paket, tüm Operation: Overrun DLC setlerine indirimli fiyattan erişim sağlar.