Insurgency: Sandstorm - The Peacemaker Gear Set
The Peacemaker skin pack unlocks a unique look for your Security soldier, complete with new M4A1, riot helmet with face mask, as well as unique chest piece and gloves. These items are unlocked for mix-and-match use in-game immediately.
The Peacemaker skin pack unlocks a unique look for your Security soldier, complete with new M4A1, riot helmet with face mask, as well as unique chest piece and gloves. Be ready for everything the war can throw at you and look good doing it.