Insurgency: Sandstorm – Zestaw sprzętu „Peacemaker”
Pakiet skórek Peacemaker odblokowuje unikalny wygląd żołnierza Security, nowy M4A1, hełm taktyczny z osłoną twarzy, pancerz i rękawiczki. Zachowaj styl i przygotuj się na to, co może przynieść wojna.
Pakiet zawiera elementy do modyfikacji głowy, korpusu, nóg, rękawiczek, okien broni dla oddziału Security. Odblokowane przedmioty są od razu dostępne do wykorzystania w różnych konfiguracjach.