Insurgency: Sandstorm - The Peacemaker Donanım Seti
Peacemaker paketi; yeni M4A1, yüz maskeli çevik kuvvet kaskı, göğüs plakası ve eldiven ile Security askerinize eşsiz bir görünüm kazandırıyor. Savaşın başınıza getirebileceği her şeye hazır olun ve bunu yaparken şık görünün.
Bu paket, Security grubu için baş, göğüs, bacak, eldiven ve silah yuvaları için özelleştirme eşyaları içerir. Bu eşyalar hemen açılır ve karışık olarak kullanılabilir.