Insurgency: Sandstorm – Zestaw sprzętu „PMC”
Poprowadź atak z zestawem sprzętu „PMC”. Zestaw zawiera siedem elementów ubioru. Zestaw sprzętu „PMC” wchodzi w skład pakietu „Praetorian”.