Insurgency: Sandstorm – Pakiet „Praetorian”
Wojownik musi uczyć się i przystosowywać, żeby prześcignąć innych. Kup pakiet „Praetorian” i otrzymaj wyjątkowy sprzęt i skórki broni Warlord.
Pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC „Operation: Warlord” w zniżkowej cenie.