Insurgency: Sandstorm - Praetorian Seti Paketi
Bir savaşçı, diğerlerine karşı üstün gelmek için öğrenmeli ve uyum sağlamalıdır. Warlord temalı premium donanım öğeleri ve silah kaplamaları edinmek için Praetorian Seti Paketi'ni satın al.
Bu paket dört Operation: Warlord DLC setinin tamamına indirimli bir fiyatla erişmeni sağlar.