Insurgency: Sandstorm - Resurgence Set Bundle
Breathe new life into the fight with the Resurgence Set Bundle, featuring premium gear items and weapon skins.
This bundle gives access to all four Operation: Resurgence DLC sets at a reduced price. The Resurgence Set Bundle is included in the Year 3 Pass and the Ultimate Edition.