Insurgency: Sandstorm - Shell Shock Set Bundle
Get ready for intense close-quarters action with the Shell Shock Set Bundle, featuring premium gear items and weapon skins.
This bundle gives access to all four Operation: Shell Shock DLC sets at a reduced price. The Shell Shock Set Bundle is included in the Year 4 Pass.